۳ برنامه بلند مدت کیان برای افزایش سود

مدیرعامل گروه مالی کیان، در حاشیه عرضه اولیه این شرکت از برنامه‌های راهبردی برای رشد درآمد و سودآوری، در پنج سال آینده خبر داد.

به گزارش صدای‌بورس، علی نوریان مدیرعامل گروه مالی کیان درحاشیه عرضه اولیه گروه مالی کیان با نماد «کیاناح» به برنامه‌های این شرکت برای افزایش‌ درآمد و سودآوری پرداخت ،گفت: گروه مالی کیان برای رشد و سودآوری شرکت در حوزه‌های خدمات عمومی‌تر مانند توسعه صندوق های سرمایه‌گذاری و خدمات متعارف بازارسرمایه همانند تامین مالی متمرکز است.

وی به تشریح پلتفرم کیان دیجیتال پرداخت و اظهارداشت: اولین حوزه مهم برای توسعه شرکت، سرمایه گذاری آنلاین است. در نظر داریم تا پلتفرم کیان دیجیتال که متعلق به گروه مالی کیان است را با کیفیت بالاتر، دسترسی بهتر و رابط کاربری آسان‌تر به سرمایه‌گذاران عرضه کنیم.

نوریان حوزه سرمایه‌گذاری خصوصی را از علاقه‌مندی‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: برنامه داریم تا این حوزه را نیز مستقل از روند عرفی شرکت پیگیری کنیم. به دنبال آن همکاری و همراهی مدیران شرکت منجر می‌شود تا در این حوزه به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

مدیرعامل گروه مالی کیان با تأکید بر اهمیت فروش مویرگی در بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرآیند فروش در بازار سرمایه به‌صورت ساختارمند پیش نمی‌رود. ما معتقدیم که ایجاد یک شبکه فروش حرفه‌ای، شامل مشاوران مالی مجرب، می‌تواند نقش مهمی در توسعه بازار سرمایه داشته باشد. در صنعت بیمه‌های عمر و سیستم بانکی، فروش مویرگی یکی از عوامل اصلی موفقیت بوده است و ما بر این باوریم که بازار سرمایه نیز به چنین سیستمی نیاز دارد.

نوریان در ادامه افزود: پلتفرم کیان دیجیتال علاوه بر اینکه یک پلتفرم فروش محسوب می‌شود، در کنار آن سیستمی برای توسعه فروش مویرگی است. این سیستم به ما کمک می‌کند تا با استفاده از مشاوران حرفه‌ای و شبکه فروش ساختارمند، خدمات مالی را به شکل بهتری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم و در نهایت به رشد بازار سرمایه کمک کنیم.

کد خبر 519716

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =